Американський серіал "Розрив" на платформі Apple TV+ став справжнім хітом з моменту свого дебюту в 2022 році, здобувши величезну популярність серед глядачів завдяки своїм захоплюючим сюжетам. Тому фанати з величезним бажанням очікували виходу другого сезону, який не тільки відповів їхнім сподіванням, але й перевершив першу частину, встановивши нові рекорди переглядів.
За інформацією видання Deadline, серіал "Розрив" став найуспішнішим проектом в історії Apple TV+. Він встановив новий рекорд стримінгового сервісу за кількістю унікальних глядачів протягом періоду з 17 січня по 17 лютого 2025 року, перевершивши навіть свого популярного суперника – серіал "Тед Лассо". Зокрема, він набрав 589 мільйонів хвилин перегляду в США та зайняв 4 місце у рейтингу Nielsen Top 10 Originals.
28% від загального часу серії нового епізоду зайняли, що свідчить про високий інтерес глядачів до продовження шоу. Найбільше "Розрив" сподобався мешканцям США, Великої Британії, Канади, Бразилії, Австралії, Німеччини, Франції, Мексики та Іспанії.
Крім того, цей фільм сприяв підвищенню популярності платформи Apple TV+. З 1 по 19 січня 2025 року кількість нових підписок зросла на 126% у порівнянні з минулим роком.
"Ми вже давно вражені креативним підходом Бена Стіллера, і разом із Деном Еріксоном вони втілили справжній культурний феномен", – підкреслив директор програмного відділу Apple TV+ Метт Чернісс.
Серіал "Розділ" розкриває історію Марка Скаута, який проходить через важку втрату дружини та погоджується взяти участь у незвичайному експерименті, який проводить корпорація Lumon Industries. Основна ідея програми полягає в тому, що учасників піддають хірургічному розділенню свідомості, в результаті чого їхнє професійне та особисте життя повністю ізолюються. Це означає, що на роботі вони не згадують нічого з особистого життя, а вдома не мають жодних спогадів про свою професію.
Нагадуємо, що раніше серіал "Гра в кальмара 2" здобув новий рекорд. Цей проект став найбільш популярним у 93 країнах і зайняв перше місце у всіх регіонах, де доступний Netflix.