Видання Bloomberg повідомляє, що генеральний директор Wizz Йожеф Вараді сподівається, що компанія зможе зайняти 40% ринку авіаперевезень в Україні.
Ryanair, Wizz та менш відомий регіональний конкурент Air Baltic обіцяють здійснити інвестиції в відновлення країни та повернути свої бази. Вони можуть діяти оперативно, тоді як "Міжнародним авіалініям України" знадобиться час для підготовки флоту до роботи. У 2019 році авіакомпанія Wizz контролювала 13% ринку України, Ryanair – 7%, а Українські міжнародні авіалінії – майже 40%.
За словами аналітика Goodbody Дадлі Шенлі, протягом наступних шести місяців Wizz та Ryanair можуть збільшити кількість доступних місць в Україні приблизно на 1 мільйон у порівнянні з їхніми показниками до пандемії.
"Доступ до авіаційних можливостей є обмеженим для обох компаній, проте ми сподіваємося, що ці авіаперевізники сприймуть можливість укріплення своїх позицій в Україні як настільки важливу, що не можуть її упустити," – прокоментував аналітик Barclays Ендрю Лоббенберг.
Незважаючи на те, що війна негативно вплинула на фінансовий стан українських аеропортів, процеси сертифікації та навчання продовжуються. Крім того, аеропорти не втрачають зв'язок з авіаперевізниками.
Варіні заявили, що авіакомпанія Wizz планує ввести до України 40 нових літаків і запустити 150 нових маршрутів протягом наступних трьох років. Це дозволить щорічно перевезти до 15 мільйонів пасажирів, що відповідатиме поточним показникам Польщі та Румунії.
Авіакомпанія Ryanair з Дубліна має на меті розпочати продаж квитків до України відразу після відкриття повітряного простору, а перші рейси плануються через шість тижнів, повідомив генеральний директор Майкл О'Лірі.
Air Baltic має намір повернутися в Україну незабаром після відновлення авіаслужби. Спочатку планується перенести ресурси з інших маршрутів, повідомив генеральний директор Мартін Гаусс.
Після закриття авіаційного простору на початку 2022 року Україні необхідно відновити контроль за повітряним рухом. Як повідомляє компанія UkSATSE, яка здійснює ці послуги, працівники проходять курси підвищення кваліфікації у рамках підготовки до відновлення роботи.
Аеропорт "Бориспіль" у Києві продовжує виплачувати зарплати працівникам і регулярно проводить обслуговування техніки. У компанії сподіваються, що після завершення конфлікту попит на пасажирські та вантажні рейси в Україну суттєво зросте.
У компанії сподіваються, що вдасться забезпечити обслуговування до 5 мільйонів пасажирів щороку впродовж року або двох після поновлення рейсів.
Згодом генеральний директор Wizz Air Йожеф Вараді повідомив, що авіаперевізник також готується до відновлення своїх рейсів в Україну.