Згідно з повідомленням Reuters, відновлення постачань російської нафти до третього найбільшого імпортера та споживача нафти у світі допомагає зменшити дефіцит на ринку та призводить до зниження цін на інші близькосхідні сорти.
Постачання російської нафти до Індії та Китаю істотно впали на початку цього року після того, як 10 січня США запровадили санкції, спрямовані на зменшення фінансових надходжень до Москви.
У березні імпорт російської нафти, в основному Urals, до Індії знову піднявся до 1,54 мільйона барелів на добу після зниження до 1,1-1,2 мільйона барелів на добу протягом попередніх трьох місяців через занепокоєння з приводу можливих санкцій.
Згідно з інформацією від Kpler, у березні обсяги імпорту російської нафти в Туреччину знизилися до 127 000 барелів на добу, тоді як до запровадження санкцій у січні вони становили близько 300 000 барелів на добу.
Деякі трейдери поінформували індійські нафтопереробні підприємства про плани використовувати західні судна для транспортування вантажів, щоб уникнути ризику санкцій. Водночас джерела зазначили, що протягом останніх тижнів ціна на нафту марки Urals знизилася нижче 60 доларів за барель, встановленої країнами G7, що відкриває можливість для західних морських перевезень.
Індія, друга за обсягами імпорту російської нафти, повідомила про намір купувати нафту з Росії виключно у випадку, якщо її постачатимуть компанії та кораблі, які не підпадають під санкції Сполучених Штатів.
Країна дотримується санкцій ООН, а не національних обмежень, проте страх перед вторинними санкціями з боку США викликає труднощі в операційній діяльності, оскільки індійські банки і підприємства мають тісні зв'язки з американською фінансовою системою.
Окрім того, Нью-Делі дійшло згоди щодо збільшення імпорту американської нафти та газу, щоб зменшити торговий дисбаланс між країнами.