"Укрзалізниця" інформує про технічні проблеми в IT-системі, через які призупинена робота онлайн-сервісів. Як зазначено в Telegram-каналі "УЗ", зокрема тимчасово недоступний продаж квитків через мобільний додаток та веб-сайт, а також онлайн-сервіси для замовлення послуг та довідкові послуги.
В "Укрзалізниці" повідомили, що посилять ранкові зміни залізничних кас на вокзалах за рахунок додаткових працівників. Також для зв’язку з "УЗ" рекомендують звертатися через сторінки "Укрзалізниці" в соціальних мережах.
Інформують, що директорам потягів дозволено організовувати проїзд у надзвичайних ситуаціях. Також, у зв'язку зі збоями в онлайн-сервісах, на короткий час відновлено продаж квитків у касах вокзалів для всіх міжнародних маршрутів, які вирушають 23 і 24 березня.
"Відновлення онлайн-системи "Укрзалізниці" ще триває, тому на даний момент придбати квитки через сервіс "Армія+" неможливо. При цьому, ми забезпечимо, щоб військовослужбовці Збройних Сил України, які стикаються з необхідністю термінових поїздок і не мають можливості купити квитки онлайн, мали змогу дістатися до місця призначення", – зазначили у "УЗ".
Існує кілька способів отримати квитки: купити їх у всіх касах залізничних вокзалів України, зокрема пріоритетними є каси для військових; також можна оформити проїзд прямо на борту потяга через начальника потяга (всі отримали необхідні інструкції).
Раніше було запущено головний потяг №95/96 Київ – Рахів, який отримав назву "Гуцульщина".
Окрім того, "УЗ" також продовжила маршрут потяга №203/204 Київ – Івано-Франківськ до відомого селища Ясіня.