Веб-ресурси "Укрзалізниці" стали мішенню для значної кібератаки. Вже другу добу спеціалісти компанії, разом із кіберфахівцями СБУ, працюють над відновленням систем. Про це інформує прес-служба підприємства.
"Ворог не зміг досягти своїх цілей: рух потягів стабільний, вони курсують без затримок, а всі операційні процеси відпрацьовані у резервному режимі. Залізниця продовжує функціонувати, незважаючи на фізичні атаки на інфраструктуру, і навіть найпідліші кібератаки не можуть зупинити її", – повідомили в УЗ.
У "Укрзалізниці" повідомили, що це вже не перша кібератака противника на їхні об'єкти.
Одночасно компанія оголосила про можливість повернення квитка через онлайн-сервіс на поїзди, що вирушають 24 березня. Для цього потрібно надіслати фото або скан квитка на електронну адресу services.uz.gov.ua@gmail.com принаймні за годину до відправлення.
Напередодні "Укрзалізниця" оголосила про технічні проблеми в функціонуванні своїх онлайн-сервісів. Було вказано на відсутність можливості купівлі квитків через мобільний додаток і веб-сайт, а також на збої в онлайн-сервісах для замовлення послуг і довідковій інформації. Крім того, купити квитки не можна було й через додаток "Армія+".