До кінця цього року з Росії можуть піти до десяти автомобільних брендів з Китаю. Про це інформує "Коммерсантъ".
Йдеться про такі бренди, як Oting, Kaiyi, SWM, Livan, VGV та MG – деякі з китайських марок реалізують лише одну машину на місяць.
Експерти вважають, що бренди, які за три місяці не продали більше 60 нових автомобілів, мають слабкі шанси на "виживання". Джерело "Ъ" на ринку зазначає, що в зоні ризику опинилися марки, продажі яких у легковому сегменті не сягнули тисячі одиниць на рік.
Згідно з даними "Коммерсантъ", у першому кварталі цього року закрилося 213 шоурумів китайських брендів (+3,2 рази у порівнянні з 2024 роком), а нових відкриттів стало вдвічі менше.
Експерти виділяють кілька причин можливого виходу з Росії:
• Затовареність складів та низький попит;
• Високі витрати для дилерів;
• Неліквідний модельний асортимент.
Нагадаємо, в березні УНІАН повідомляв, що Росія накладе мита на китайські автомобілі.
Таким чином у Москві намагаються контролювати потік китайського імпорту автомобілів. Це може завдати серйозного удару виробникам КНР, оскільки вони все більше залежні від російського ринку.
Нещодавно були названі найпопулярніші автомобілі з Китаю в Україні.
Серед нових легкових автомобілів китайського виробництва найбільш популярним, як і очікувалося, став BYD Song Plus. Якщо говорити про вживані легковики з Китаю, то тут лідером виявився Zeekr 001.
У першому кварталі цього року українці придбали понад 2,6 тисяч легкових автомобілів, ввезених з Китаю. Це на 36% менше, порівняно з аналогічним періодом минулого року.