Невдовзі у відділеннях "Укрпошти" з'являться ковбасні вироби. Це рішення компанія ухвалила з метою збільшення своїх прибутків, повідомив у інтерв’ю Forbes Ukraine генеральний директор поштового сервісу Ігор Смілянський.
У зв'язку зі зменшенням кількості пенсіонерів в Україні, "Укрпошта" зазнає фінансових втрат, адже доставка пенсій формує приблизно чверть доходів компанії. За словами Смілянського, у нього є стратегія, як змінити цю ситуацію та збільшити доходи.
Цього року "Укрпошта" планує зменшити штат на 13% і запровадити власний банк, аптеку, мобільний додаток, а також купити парк електробайків, що дозволить їй подвоїти частку на ринку посилок і конкурувати з лідером – "Новою поштою".
Найбільш несподіваною новацією стане продаж ковбаси в поштових відділеннях. "Укрпошта" вже підписала угоду з компанією МХП на реалізацію ковбасних виробів цього бренду, повідомив Смілянський.
За його словами, поки що йдеться про першу тестову партію. Директор Укрпошти утримався від уточнень щодо обсягів та регіонів, де планують тестувати нову бізнес-нішу.
"Ми закупили першу партію їхніх ковбас, які будемо пропонувати через нашу поштову мережу. Це частина стратегії підтримки українських виробників, а для МХП – можливість зменшення логістичних витрат", – зазначив Смілянський.
Як повідомляло УНІАН, нещодавно "Укрпошта" оголосила про стратегічне партнерство з міжнародним китайським маркетплейсом TEMU. Український поштовий оператор обіцяє доставляти більшість посилок протягом 1-2 днів з моменту перетину кордону України.
Також ми повідомляли, що після того, як "Укрпошта" виставила на аукціон 531 старий автомобіль, компанія отримала критику в соціальних мережах. Люди висловлювали незадоволення, адже автомобілі не були спрямовані безпосередньо на потреби ЗСУ.