Японська корпорація Mazda Motor втратила можливість викупити свою частку у спільному автомобільному підприємстві в Росії через нереалізацію опціону на її викуп. Про це повідомляє Reuters.
Згідно з даними The Moscow Times, у жовтні 2022 року Mazda продала 50% власної частки в спільному підприємстві Mazda Sollers Manufacturing RUS і мала право протягом трьох років повернути собі цю частку. Однак, до кінця жовтня 2023 року компанія не подала жодного запиту на здійснення цього опціону.
Автозавод у Владивостоці, який було перезапущено у 2023 році, зараз виробляє міжміські та туристичні автобуси під брендом Sollers.
Після 2022 року більшість російських автозаводів, які залишили міжнародні виробники, почали випускати автомобілі китайського виробництва під власними брендами, не розкриваючи дані своїх партнерів.
Комплексна ситуація на ринку передбачає, що наступною компанією, яка може втратити право на зворотній викуп свого заводу, стане Hyundai — це може відбутися у січні 2026 року.
Після початку російсько-української війни вибір автомобілів для росіян значно скоротився. Якісні західні та японські автівки поступово були витіснені китайською та місцевою продукцією.
Водночас вітчизняні моделі відзначаються не тільки низькою якістю, а й завищеними цінами. Прикладом є новий «Москвич 8», на який у Росії покладали великі сподівання. Втім, його стартова ціна сягає приблизно 2,98 мільйона рублів, що еквівалентно близько 38 тисячам доларів США.
Крім того, в перші шість місяців 2023 року обсяг російського авторинку знизився майже на 30%. Експерти прогнозують, що до кінця року близько 20% автосалонів у Росії можуть припинити свою роботу.
Про ці зміни повідомляв «8 канал».

