Вартість добудови київського метро до Виноградаря зросла майже в шість разів, порівняно з попередніми оцінками. Про це повідомив голова фракції «Слуга народу» у Київській міській раді Андрій Вітренко в інтерв’ю 8 каналу.
За словами Вітренка, фінансування проєкту має здійснюватися з міського бюджету. Спершу вартість добудови оцінювали приблизно у 4 млрд гривень, проте згодом сума зросла до 24 млрд гривень. «Добудова лінії метро до Виноградаря — це найбільший інвестиційний проєкт міста. Усі роботи виконуватимуться за рахунок Києва. На даний момент кошторис сягає 24 млрд гривень. Не розумію, як так сталося, що з 4 млрд гривень вартість зросла до 26 млрд», — цитує 8 канал Вітренка.
Раніше депутат також підкреслював, що депутати Київради не мають доступу до будівельного майданчика метро на Виноградарі. Через вимоги охорони праці їм заборонено заходити на станцію та оцінити фактичний стан виконання робіт. Вітренко додав, що місто може знову стикнутися з пропозицією взяти кредит для завершення будівництва, що потенційно спричинить зростання вартості проїзду у громадському транспорті.
Будівництво метро до Виноградаря стартувало ще у 2019 році. Спочатку планувалось відкрити дві нові станції у 2021 році, однак строки кілька разів переносили і на сьогодні станції не введені в експлуатацію.
У січні 2024 року тодішній директор Київського метрополітену Віктор Брагінський заявив, що будівельні роботи планують відновити у 2024 році, а введення станцій в експлуатацію очікується через півтора-два роки.
Натомість у грудні 2025 року нинішній керівник Київського метрополітену Віктор Виговський на засіданні Транспортної комісії Київської міської ради повідомив, що запуск руху метро на ділянці до Виноградаря у 2026 році не відбудеться, оскільки завершення робіт очікується не раніше 2027 року.

