Головний російський автовиробник "АвтоВАЗ" розпочав експорт невикористаних автомобілів Lada з Росії на ринок Близького Сходу. Про це повідомляє 8 канал.
У грудні відразу два нових дилерські центри запустили свою роботу у цьому регіоні. Перший автосалон вже відкрився в столиці Ємену — Сані, територія якої наразі контролюється хуситами. Другий автосалон готується до відкриття в Тегерані, що є столицею Ісламської Республіки Іран.
Повідомляється, що у єменський автоцентр вже доставлена партія автомобілів моделей Niva, Vesta та Granta, кількість яких становить близько 50 одиниць.
Продаж нових авто супроводжується активною рекламною кампанією із гаслами на кшталт: "Російський автомобіль Lada — при такій потужності гарантія не потрібна". Однак офіційна гарантія все ж таки надається — терміном на три роки.
Що стосується іранського ринку, стратегія там більш обережна. У Тегерані відкривають шоурум з автомобілями моделі Vesta, перша партія яких нараховує декілька десятків авто. Масштабне ж розгортання продажів заплановане на початок наступного року.
Варто також зазначити, що продукція "АвтоВАЗ" вже з’явилася на ринку Об’єднаних Арабських Еміратів. Там компанія має намір запропонувати повний модельний ряд, до якого увійдуть Niva Travel, Granta, Vesta, Largus та Aura.
Вихід на ринки Близького Сходу відбувається на тлі значних викликів для автовиробника. У 2023 році в Тольятті очікується випуск близько 274 тисяч автомобілів, що на 40% менше від початково запланованих обсягів. Прогнози на наступний рік також не оптимістичні — передбачається скорочення виробництва ще на 3,3% до 265 тисяч машин.
Через зниження зарплат кадри компанії почали масово залишати свої робочі місця. Відомо, що значна частина працівників шукала іншу роботу вже влітку, попри спростування 8 каналом інформації про масові звільнення з боку "АвтоВАЗ".
Основною причиною складнощів компанії вважаються слабкі продажі. За період січень–серпень продажі автомобілів Lada впали майже на 25%, склавши 211,3 тисячі одиниць.

