Boeing на невизначений термін призупиняє розробку повномасштабного демонстратора X-66, але компанія продовжить роботу над технологією тонкого крила, яка є ключовим елементом проєкту.
Про це повідомляє FlightGlobal. X-66 є експериментальним авіалайнером, який Boeing розробляє у співпраці з NASA та її програмою Sustainable Flight Demonstrator. Літак має використовувати унікальне наддовге і дуже тонке крило.
Конфігурація X-66 базується на дослідженнях, які отримали назву Subsonic Ultra-Green Aircraft Reach (SUGAR). Очікується, що нове крило дозволить значно знизити витрати пального і встановити нові стандарти для пасажирських літаків. Остаточною метою проєкту було створення нового покоління "екологічно чистих" авіалайнерів для польотів по всьому світу. Крім того, він повинен був підтримати економіку США.
Ресурси експериментальної програми планують перерозподілити для підтримки інших проєктів Boeing, які останнім часом стикаються з серйозними проблемами. Йдеться, зокрема, про широкофюзеляжний пасажирський літак Boeing 777X, який є набагато важливішим, ніж проєкт X-66.
"Без прибутку від 737 Max і 777X у Boeing не буде коштів на інновації", – вважає Роб Столлард з аналітичної компанії Vertical Research Partners.
Ще в минулому році УНІАН повідомляв, що Boeing зазнає мільярдних збитків. Компанія має проблеми не лише в секторі авіалайнерів – також є проблеми в оборонному підрозділі Boeing.
Серед основних негативних факторів експерти зазначали труднощі програми 777X, яка зіткнулася із затримкою випробувань. Також виникли проблеми з навчальним літаком T-7A, який розробляється для потреб Військово-Повітряних Сил США.
Експерти застерігають: Boeing може зіткнутися з ще серйознішими труднощами. Можливі проблеми пов’язані з торговою війною Дональда Трампа.
Нещодавно повідомлялося, що Китай нібито вже наказав призупинити постачання літаків Boeing. Розпорядження з'явилося після того, як були оприлюднені відповідні мита у розмірі 125% на американські товари.