Декілька нафтопереробних заводів Індії шукають способи зберегти імпорт доступної нафти з Росії. Ці компанії співпрацюють з трейдерами, постачальниками та іншими посередниками, аби відновити поставки в умовах американських санкцій.
Згідно з інформацією Bloomberg, керівники різних компаній зазначили, що існуючі мережі перебудовуються за рахунок торгових організацій, танкерів та страхових компаній, які не підпадають під санкції. Деякі з цих компаній змогли залишитися неушкодженими від обмежень, в той час як інші з'являються заново, замінюючи підприємства, що потрапили до "чорного списку".
Згідно з оцінками деяких експертів, державні нафтопереробні підприємства недоотримали в цілому 18-20 вантажів російської нафти для постачання в березні, що відповідає 14% місячного імпорту Індії.
На цьому тижні керівники державних нафтопереробних підприємств заявили, що на спотовому ринку з'явилися нові дубайські торгові компанії, такі як L-Oil і Sccton, які пропонують російські вантажі індійським споживачам. Хоча назви цих компаній нові, керівники зазначили, що особи та трейдери, що стоять за ними, вже давно відомі на ринку. Ці нові компанії замінили раніше відомі, такі як Black Pearl, Guron Trading, Demex Trading, які стали об'єктом санкцій США.
Проте, у компаній, що займаються переробкою нафти в Індії та торгівлею російською нафтою, існують альтернативи – зокрема, вони можуть використовувати наземні резервуари для приховування походження нафти.
Перемаркування, шляхом перевантаження нафти з одного судна на інше, вже стало звичайною практикою, якою користуються китайські імпортери для приховування іранських поставок. Раніше резервуари на березі не користувалися таким попитом через їх високу вартість.
У 2024 році морський експорт нафтопродуктів з Росії знизився приблизно на 10%. Це стало наслідком атак українських дронів на значні нафтопереробні підприємства, збільшення витрат на фінансування та заборон уряду на експорт бензину.
22 січня стало відомо, що танкери, які раніше доставляли нафту із західних портів Росії, зараз перенаправляються на схід для постачання нафти до Китаю. Як наслідок, вартість транспортування російської нафти ESPO до Китаю збільшилася ще більше.