Канадський антимонопольний орган ініціював судовий процес проти американської компанії Google, звинувачуючи її у зловживанні своєю домінуючою позицією на ринку веб-реклами. Про це повідомило Антимонопольне бюро Канади, як повідомляє Al Jazeera.
У результаті розслідування, проведеного бюро, з’ясувалося, що Google, виступаючи найбільшим постачальником технологій для веб-реклами в Канаді, використовує свою перевагу для підтримання та зміцнення ринкової влади. Пресслужба бюро зазначила, що поведінка компанії обмежує можливості інших учасників ринку у використанні своїх інструментів рекламних технологій, що, в свою чергу, спотворює конкурентну боротьбу.
У своєму позові регулятор вимагає накласти на Google штрафи, щоб забезпечити дотримання законодавства про конкуренцію та зупинити антиконкурентну діяльність компанії.
21 листопада Міністерство юстиції США через суд зажадало від корпорації Alphabet, яка володіє Google, продати браузер Chrome, щоб подолати її монополію в сфері онлайн-пошуку. Також планується заборонити Google повертатися на ринок браузерів протягом наступних п’яти років, купувати конкурентів та заключати контракти на встановлення своєї пошукової системи за замовчуванням на мобільних пристроях.
Додатково, Google анонсував нові зміни у пошуковій видачі в Європі у відповідь на скарги з боку малого бізнесу та загрозу штрафів від антимонопольних органів ЄС. Нові правила спрямовані на дотримання вимог Закону про цифрові ринки (DMA), який забороняє технологічним гігантам надавати перевагу своїм продуктам і послугам.