Австрійська компанія KTM святкує своє 90-річчя. Вона завжди спеціалізувалася на виробництві мотоциклів різних категорій (також володіє брендами Husqvarna та Gasgas), але у 2007 році представила свою лінійку суперкарів X-Bow, а нещодавно набрала контрольний пакет акцій у італійського виробника мотоциклів MV Agusta. Завдяки цьому KTM стала найбільшою мотоциклетною компанією в Європі, проте в підсумку опинилася в борговій ямі. Про це свідчить офіційна інформація компанії.
Нещодавно KTM уклала угоду про «самоврядування» на термін до 90 днів, що дозволить їй провести реструктуризацію та відстрочити виплати кредиторам. Іншими словами, компанія визнає свою неплатоспроможність через неможливість отримати проміжне фінансування. Для погашення боргів їй необхідно знайти додаткові сотні мільйонів євро. Антикризове управління допоможе виграти час для переговорів із кредиторами щодо реструктуризації боргових зобов'язань. Реструктуризація стане невід’ємною частиною плану компанії, що визнає її керівництво. Вже найближчим часом передбачається скорочення штату та «зміна обсягу виробництва», аж до закриття заводів. Ці заходи потрібні не лише для зниження витрат, а й для допомоги дилерам у розчищенні надлишків товарів, які накопичилися через низький попит.
Згідно з оцінкою керівництва, до такого важкого становища призвела низка чинників, які накопичувалися протягом останніх років. Серед них слід виділити економічну стагнацію в Європі та рецесію в Німеччині, а також падіння продажів KTM у США через зростання відсоткових ставок, які знизили купівельну спроможність населення.
Також варто нагадати, що через важкі фінансові проблеми компанія Nissan може зникнути з ринку. Їй вдасться вижити тільки в разі, якщо вона зможе знайти надійного інвестора, таким можуть стати банки або великі страхові групи. В іншому випадку Nissan ризикує бути поглиненою іншими виробниками автомобілів.