У понеділок, 10 лютого, прототип новітнього надзвукового літака XB-1 завершив свій 13-й та фінальний тестовий політ. Про це повідомила компанія-виробник Boom Supersonic у своїй заяві.
Під час польоту пілота Трістана Бранденбурга літак досягнув швидкості 1242 км/год і піднявся на висоту 11130 м.
Авіалайнер Overture матиме в три рази більші розміри, ніж XB-1. Очікується, що він зможе вмістити від 64 до 80 пасажирів. Крейсерська швидкість цього літака становитиме приблизно 2000 км/год. В результаті, переліт з Нью-Йорка до Лондона займе всього лише трохи більше трьох годин.
Єдиними надзвуковими літаками, що виконували регулярні пасажирські рейси, були європейський Concorde та радянський Ту-144. Обидва літаки вже давно виведені з експлуатації через серйозні недоліки, зокрема, високу генерацію шуму та великі витрати на обслуговування.
Ожидається, що новий Overture буде "тихим" і значно економнішим у порівнянні з попередніми моделями.
Цікаво, що китайці також працюють над власним надзвуковим комерційним літаком. Нещодавно компанія Sichuan Lingkong Tianxing Technology продемонструвала прототип цього авіаційного апарату.
Слід зауважити, що не всі подібні ініціативи мають перспективи для втілення. Яскравим прикладом у цьому є надзвуковий літак Horizon. Серед причин, чому проект був зупинений, є нестача фінансування.