Росія набуває нові танкери і переміщує вантажі з одного судна на інше, щоб зберегти ключові обсяги експорту нафти. Проте транспортування вантажів до клієнтів продовжує залишатися викликом, оскільки судна вимушено стоять без руху.
За інформацією видання Bloomberg, минулого тижня щонайменше п’ять нових танкерів сприяли збільшенню поставок з тихоокеанського порту Козьміно. Ще шість суден очікують на завантаження, знаходячись на якорі біля терміналу.
Незважаючи на різкі коливання, вантажовідправники все ще стикаються з труднощами при розвантаженні нафти, що призводить до збільшення випадків перевалок з судна на судно, для звільнення спеціалізованих танкерів.
Проект "Сахалін-2" привабив два нових судна – "Галаксі" та "Вояджер" – для транспортування своїх вантажів, оскільки звичайний флот не здатен здійснити розвантаження в Китаї. Перше з цих суден також опинилося під санкціями Сполучених Штатів.
22 січня стало відомо, що танкери, які раніше транспортували нафту з західних портів Росії, тепер переходять на схід для доставки нафти до Китаю. Внаслідок цього вартість перевезення російської нафти ESPO до Китаю ще більше підвищилася.
У той же час, кілька нафтопереробних підприємств в Індії прагнуть зберегти імпорт дешевих нафтопродуктів з Росії. Одночасно приватні термінали в Китаї обробляють нафту з танкерів, які підпадають під санкції Сполучених Штатів.