Сінгапур готується стати першою країною світу, яка вводить «зелений податок» на всіх пасажирів, що вилітають із країни. Нововведення, що стосуватиметься як пасажирів економ-класу, так і преміуму, набере чинності у 2026 році. Про це повідомляє Euronews.
Минулого тижня Управління цивільної авіації Сінгапуру офіційно підтвердило запуск податку на авіаційне пальне. Зібрані кошти будуть спрямовані на закупівлю більш екологічного, концентрованого авіаційного пального.
Розмір збору залежатиме від відстані перельоту та поділений на п’ять географічних груп. До четвертої групи увійшли Європа, Африка, Центральна і Західна Азія, Близький Схід, Океанія та Нова Зеландія.
П’ята група охоплює Америку, де пасажири платитимуть 10,40 сингапурських доларів (6,89 євро) за економ та 41,60 сингапурських доларів (27,57 євро) за преміум-клас.
Друга група включає Північно-Східну і Південну Азію, Австралію й Папуа-Нову Гвінею. Тут розмір збору становитиме 3,80 сингапурських доларів (2,52 євро) і 11,20 сингапурських доларів (7,42 євро) відповідно.
Південно-Східна Азія входить до першої групи, де пасажири платитимуть лише 1 сингапурський долар (0,66 євро) за економ і 4 долари (2,65 євро) за преміум.
Варто зазначити, що пасажири в транзиті через Сінгапур не підпадатимуть під цей збір.
Податок застосовуватиметься лише до безпосереднього наступного пункту призначення після вильоту. Наприклад, якщо маршрут має такий вигляд: Сінгапур – Амстердам – Париж, збір стягуватиметься тільки за переліт до Амстердама.
Авакомпанії будуть зобов’язані збирати цей екологічний податок і відокремлювати його у квитках окремим рядком. Винятки передбачені для навчальних рейсів, а також польотів гуманітарного чи благодійного призначення.
Таким чином, під час продажу квитків авіакомпанії окремо відображатимуть збір, призначений для підтримки екологічного авіаційного пального.
Раніше, у минулому році, Управління цивільної авіації Сінгапуру представило План сталого розвитку авіаційного хабу. Цей документ визначає стратегію екологічно збалансованого розвитку авіаційного сектору країни.
У межах плану передбачено, що до 2030 року викиди в експлуатації аеропортів мають зменшитися на 20% у порівнянні з 2019 роком, а до 2050 року країна має досягти нульового рівня викидів від внутрішніх і міжнародних авіаперевезень.
Як повідомляє 8 канал, ірландський лоукостер Ryanair повністю відмовився від використання паперових квитків. Тепер пасажири зможуть пройти на борт лише за цифровими посадковими талонами.
Крім того, 13 листопада було оголошено, що Ryanair припиняє діяльність у кількох регіональних аеропортах Франції через значне зростання податків у цій країні.

