"Укрзалізниця" поновила онлайн-продаж квитків на потяги після кібератаки на важливі операційні системи підприємства. Про це повідомила прес-служба компанії в четвер, 27 березня.
На даний момент доступні лише основні функції – продаж і повернення квитків на сайті та в додатку на всі маршрути з можливістю бронювання до 20 діб. Проте, спеціалісти вже активно займаються відновленням інших сервісів, зокрема, послуг для клієнтів.
У той же час можливі технічні збої в роботі онлайн-служб під час пікових навантажень.
23 березня "Укрзалізниця" оголосила про збій у технічному забезпеченні своїх онлайн-сервісів. Було вказано, що продаж квитків через мобільний додаток і сайт не функціонує, а також не працюють онлайн-сервіси для замовлення послуг і довідкові служби. Крім того, можливість придбати квитки була недоступна і в додатку "Армія+".
24 березня компанія запровадила обмеження на реалізацію квитків у залізничних касах.
Пасажири, які змушені вистоювати в чергах для придбання квитків, отримають компенсацію за завдані незручності. Ось що пропонують як відшкодування для тих, хто має паперові квитки, придбані під час хакерської атаки: