"Головна система продажу квитків, на якій базуються всі каси, витримала навантаження та зберегла свою функціональність. Таким чином, наші каси, вокзали та потяги працюють у пікові вечірні години в повній готовності. Продаж квитків на всі потяги в касах здійснюється виключно на найближчі 2 доби: 24 і 25 березня. Це дозволяє ефективно управляти чергами, а також надавати пріоритетне оформлення квитків для військовослужбовців та інших категорій пасажирів із терміновими поїздками", – йшлося у звіті про ситуацію станом на 19:30.
Тим часом, щоб повернути квиток на поїзди в день відправлення, за годину до відправлення рейсу потрібно надіслати на електронну адресу services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка разом із контактним номером телефону. Перевізник розгляне заявку протягом 3 днів з моменту відновлення роботи системи.
Вантажоперевізник підкреслив, що графік поїздів залишається стабільним, вони курсують без затримок, а всі процеси управління рухом успішно налагоджені в резервному режимі.