"Ми усвідомлюємо, наскільки неприємно нашим помічникам відчувати брак можливостей для покупки квитків онлайн, тому прагнемо хоч якось компенсувати цю ситуацію", – зазначено в повідомленні УЗ.
Додатково, в "Укрзалізниці" рекомендовано зберігати паперовий квиток, щоб після відновлення системи отримати "подарунки", як вибачення за виниклу ситуацію.
23 березня "Укрзалізниця" оголосила про технічну неполадку в роботі онлайн-сервісів. Було зазначено, що продаж квитків через додаток та веб-сайт тимчасово недоступний, а також не функціонують онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові служби. Крім того, придбати квитки через застосунок "Армія+" також не було можливості.
24 березня підприємство запровадило обмеження на реалізацію квитків у залізничних кіосках.