Команда «Укрзалізниці» разом із партнерами активно займається відновленням онлайн-сервісів після великої кібератаки, про що повідомила пресслужба компанії 25 березня.
«У безпечному середовищі створено резервну інфраструктуру, всі компоненти підготовлено для перезапуску критичних систем з резервних копій, здійснюється ретельна діагностика бекапів та виявлення всіх потенційних загроз. Відновлюються складні взаємозв'язки між різними системами», – зазначено в повідомленні.
Онлайн-продажі ще не поновлено, але всі поїзди курсують згідно розкладу, а каси на всіх вокзалах працюють в посиленому режимі – приміром, у Києві вчора функціонувало 18 кас замість звичних восьми, повідомляють в «Укрзалізниці».
Уранці 23 березня стався збій в онлайн-сервісах «Укрзалізниці». Компанія повідомила, що «швидко змінила процедури» – здійснено відкриття продажу квитків у касах на всі міжнародні рейси, що вирушають 23 та 24 березня.
Невдовзі після цього «Укрзалізниця» повідомила, що закриття її онлайн-сервісів, зокрема можливості купівлі квитків, викликане «значною цілеспрямованою кібератакою».