Наближення презентації Xiaomi 17 Ultra в Україні супроводжується появою нових подробиць про майбутній "суперфлагман" від компанії. Як повідомляє 8 канал, останні витоки розкривають не лише основні технічні характеристики пристрою, а й розмаїття кольорових варіантів.
Окрім традиційних класичних чорного та білого, новинка буде доступна в зеленому та пурпуровому кольорах. Xiaomi 17 Ultra отримає металевий корпус із плоскими гранями, а також фірмовий дизайн камери у вигляді «шайби», який став візитівкою серії.
Представлення смартфона заплановане на 25 грудня в Китаї, що є нетиповим для Ultra-моделей лінійки, адже зазвичай їх демонструють у лютому. Водночас важливо, що пристрій майже одразу надійде у продаж і на світовому ринку.
За даними з інсайдерських джерел, Xiaomi 17 Ultra отримає батарею ємністю 6800 мАг, що значно більше за 6000 мАг у моделі Xiaomi 15 Ultra, але дещо поступається 7500 мАг в Xiaomi 17 Pro. Підтримуватиметься швидка дротова зарядка потужністю 100 Вт.
Видатною особливістю смартфона, як і у попередніх флагманів серії Ultra, стане інноваційна фототехнологія створена спільно з Leica. Вона включатиме перший у світі перископічний телеоб’єктив з роздільною здатністю 200 мегапікселів, що практично повністю усуває хроматичну аберацію. Також у моделі будуть 1-дюймовий основний сенсор OmniVision OV50X на 50 Мп та ультраширококутна камера з таким самим розділенням.
Дисплей пристрою матиме плоску панель діагоналлю 6,8 дюйма з роздільною здатністю 2K і технологією LTPO, що відходить від вигнутих екранів попередників. Всередині Xiaomi 17 Ultra працюватиме на потужному процесорі Snapdragon 8 Elite Gen 5, у парі з оперативною пам’яттю LPDDR5X та накопичувачем стандарту UFS 4.1. Завдяки такому поєднанню смартфон буде серйозним конкурентом для iPhone 17 Pro Max та майбутнього Samsung Galaxy S26 Ultra.
Раніше 8 канал повідомляв, що Xiaomi розпочала піднімати ціни на свою техніку, поки що це торкнулося планшетів. Очікується, що через кризу на ринку пам’яті також Xiaomi 17 Ultra виявиться дорожчим за свого попередника.

